相關圖片
現場版和錄音室版本各有不同的美妙之處。
//
"Who hurts you?"
"My own expectation."
原音版

 

這是試手感的自製字幕影片(求包容owq)

 

Hey girl, what's up?
嘿女孩最近如何?
What's on your mind?
有什麼煩心事?
Heard you moved on, at least you tried
聽說你放下了,至少試過了
Packed up your things and drove for miles
收拾行囊,遙行百里
I had to smile
我只能苦笑
I know you can't sleep, it's past three, and you're still up
我知道你夜裡失眠,凌晨三點多你還在線上
 On the group text about your ex
在聊天群組上抱怨你的前男友
'Cause I messed it up
因為我搞砸了
Heard you moved on, well that's a lie
聽說你已經向前走,好吧我確定那是謊言
Does he love like I do?
他有像我一樣愛你嗎?
Touch like I do?
相像的輕撫?
Babe, does it feel the same to you?
寶貝,這些對你都相同嗎?
Does he hold you like me?
他的擁抱有像我一般?
Make you feel free
讓你無拘無束
Open your eyes and you will see
睜大你的雙眼你就會明白
All of the awkward situations
所有尷尬瞬間
Holding a hand you wish was mine
當他雙手環繞你時你希望那是我
Does he love like I do?
他有像我一樣愛你嗎?
Touch like I do?
相像的輕撫?
Babe, does it feel the same, feel the same to you?
寶貝,這些對你都相同嗎?相同嗎?
Hey girl, what's up?
嘿女孩近期如何?
I'm checking in to see if you're ready to love again
就是隨意問問,看你準備好展開下段戀情了沒
Don't have to be heavy, but you can't pretend we can stay friends
不需感到沉重,但是你不能假裝我們只是朋友
Every street sign I drive by, it takes me back
每每經過的路標都讓我回憶起
Right to the bedroom, your perfume, little black dress
那房間、你的香水、精緻小巧的黑洋裝
You say you love me while your hand's wrapped 'round my neck
當雙手環繞我頸,你說我愛你
Do you miss me yet?
你開始思念我了嗎?
Does he love like I do?
他有像我一樣愛你嗎?
Touch like I do?
相像的輕撫?
Babe, does it feel the same to you?
寶貝,這些對你都相同嗎?
Does he hold you like me?
他的有擁抱像我一般?
Make you feel free
讓你無拘無束
Open your eyes and you will see
睜大你的雙眼你就會明白
All of the awkward situations
所有尷尬瞬間
Holding a hand you wish was mine
當他雙手環繞你時你希望那是我
Does he love like I do?
他有像我一樣愛你嗎?
Touch like I do?
相像的輕撫?
Babe, does it feel the same, feel the same to you?
寶貝,這些對你都相同嗎?相同嗎?
(To you, to you, to you, to you)
(對你而言 x4)
Does it feel the same to you?
寶貝,這些對你都相同嗎?
To you, to you, to you, to you
對你而言 x4
Now I can't sleep, it's past three, and I'm still upon the group text, bounce my ex
現在夜裡失眠,凌晨三點多還在線上抱怨我的前任
'Cause you messed me up
因為你搞亂了我整個人生
You heard I moved on, well that's a lie
你聽說我已向前走,好吧那是謊言
Well, that's a lie
好吧那是謊言
Does it feel the same to you?
寶貝,這些對你都相同嗎?
Does he love like I do?
他有像我一樣愛你嗎?
Touch like I do?
相像的輕撫?
Babe, does it feel the same to you?
寶貝,這些對你都相同嗎?
Does he hold you like me?
他的擁抱有像我一般?
Make you feel free
讓你無拘無束
Open your eyes and you will see
睜大你的雙眼你就會明白
All of the awkward situations
所有尷尬瞬間
You have to wish was mine
你希望那是我
Does he love like I do?
他有像我一樣愛你嗎?
Touch like I do?
相像的輕撫?
Babe, does it feel the same, feel the same to you?
寶貝,這些對你都相同嗎?相同嗎?
Does it feel the same to you?
這些對你而言都相同嗎?
 
嗚嗚嗚卡好久終於生出來了(´A`。)
翻著翻著總是忍不住想東想西。
啊啊啊啊我是死忠Tradley粉
最近追完好幾篇同人文,作者實在是有夠萌XDD
我都上Wattpad看但是他的搜尋功能還有進步的空間...
 
\\
有關小甜心的文章------> Here
\\

感謝大家的觀看,如有錯誤敬請告知!

Thank you for watching !  Let me know if there is any mistake,please!

 
arrow
arrow

    Melody 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()