相關圖片
 
笑容可以融化冰山的Zak帶來的是Love Song
 
 
讓人總是垂著眼簾眉頭緊皺,難以隱藏心中的憂慮的
 
大概只有愛情才能把人傷的如此體無完膚吧
 

 
I guess this is what you get
 
我猜這就是你最後得到的

Throwing pebbles in the ocean, yeah
 
在岸邊打著水漂

Watching ripples as they spread
 
望著逐漸遙遠的漣漪

Turning to waves and come back again
 
變成波浪再重新來過

Over your head
 
無法改變
Oh, darling, darling, darling
噢,親愛的,親愛的,親愛的

I had so much love to give, you took it all
我有好多的愛可以付出,而你擁有所有

I ain't falling, falling for it
我不是在沈淪,為此沈淪

Do you hear these words, the way they're meant at all?
你有聽到那些謠言嗎?那些他們認真對待的
 
Oh, you probably think this is your love song, baby
哦,你大概認為這是屬於你的情歌,寶貝

This ain't nothing like a love song, baby
這遠遠不像一首情歌,寶貝

Just because I let you drive me crazy
只因為我讓你迷惑我的頭腦

You probably thinking it's your love song, baby
你大概就想這是屬於你的情歌,寶貝
 
Promises you never meant
向我保證你不是真的認為

Sick of going through the motions (yeah)
厭倦了猜測話語下的含意

But you're messing with my head
但是你搗亂了我的腦袋

Messing with my head
搗亂了我的腦袋

You made me question the devotion, yeah
你讓我懷疑起何為摯愛
 
Oh, darling, darling, darling
噢,親愛的,親愛的,親愛的

I had so much love to give, you took it all
我有好多的愛可以付出,而你擁有所有

I ain't falling, falling, falling
我不是在沈淪,沈淪,沈淪

I ain't never falling for your tricks no more, oh-oh
我不會再被你的把戲迷惑,永不
You probably think this is your love song, baby (love song) 
你大概就想這是屬於你的情歌,寶貝(情歌)

This ain't nothing like a love song, baby (this ain't nothing like a love song)
這遠遠不像一首情歌,寶貝(這遠遠不像一首情歌)

Just because I let you drive me crazy (drive me)
只因為我讓你迷惑我的頭腦(迷惑我)

You probably thinking it's your love song, baby
你大概就覺得這是屬於你的情歌,寶貝
 
You probably think this is your love song, baby (this ain't your love song)
你大概就想這是屬於你的情歌,寶貝 (這首情歌不屬於你)

This ain't nothing like a love song, baby (good bye)
這遠遠不像一首情歌,寶貝(再見)

Just because I let you drive me crazy (this ain't your love song)
只因為我讓你迷惑我的頭腦(這不是屬於你的情歌)

You probably thinking it's your love song, baby
你大概就覺得這是屬於你的情歌,寶貝
Badu-du-du-du-du-du
Badu-du-du-du-du-du
Badu-du-du-du-du-du, du-du-du

(So I'm letting go)
(所以我放手讓他走)

Badu-du-du-du-du-du

Badu-du-du-du-du-du (you don't even try)
(你甚至沒有試著改變)

Badu-du-du-du-du-du, du-du-du
 
I guess this is what you get
我想這就是你最後得到的

Throwing pebbles in the ocean
在岸邊打著水漂
You probably think this is your love song, baby (got me think this is)
你大概就想這是屬於你的情歌,寶貝(讓我如此認為)

This ain't nothing like a love song, baby (nothing like a love song)
這遠遠不像一首情歌,寶貝(遠遠不像一首情歌)

Just because I let you drive me crazy (drive me crazy)
只因為我讓你迷惑我的頭腦(使我瘋狂)

You probably thinking it's your love song, baby
你大概就覺得這是屬於你的情歌,寶貝
You probably think this is your love song, baby (ooh, hun)
你大概就想這是屬於你的情歌,寶貝

This ain't nothing like a love song, baby (this ain't)
這遠遠不像一首情歌,寶貝(這不是)

Just because I let you drive me crazy (Oooh)
只因為我讓你迷惑我的頭腦

You probably thinking it's your love song, baby
你大概就覺得這是屬於你的情歌,寶貝
Ooh, this ain't your love song
這不是你的情歌
 

感謝大家的觀看,如有不周請讓我知道~謝謝!

Thank you for watching, If there have any problem please let me know!

 
會知道這首歌是因為小布布推薦的,
尋覓到笑起來就可愛到不行的Zak 
 
附上Brad & Zak
「zak abel」的圖片搜尋結果
arrow
arrow
    文章標籤
    Zak Abel Love Song
    全站熱搜

    Melody 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()