「andy grammer」的圖片搜尋結果

新好男人Andy Grammer每首歌都超好聽!

最廣為人知的是這首Honey I'm good,

今天翻他的最新單曲Smoke Clears                                                 

官方版

現場版

You and I against the world

你和我共同對抗世界
That's what you told me

你是這麼告訴我的
That night in the terminal

那晚待在航廈
As we were boarding

當我們等待登機
And I know you meant it

我知道你是認真的
Holding my hand so tight

緊握我手
As we flew from Lafayette

當我們抵達拉法葉
Back to Pacific time

回到太平洋時刻

And you lay your head on my shoulder

將你的頭靠在我肩
A couple tears were shed over Arizona

擦擦眼淚離開亞利桑那
An emotional roller coaster, yeah

心情就像坐雲霄飛車般

We ride the highs and lows

上上下下
We ride the highs and lows

上上下下
You'll never be alone

永不讓你獨自一人
Even when your world explodes

就算你的世界毀滅
'Cause after all the smoke clears

當雲霧散盡
I will be right here

我就在這
I will be right here

就在這
When the smoke clears

當雲霧散盡
I will be right here

就在這
When the smoke clears

當雲霧散盡

And when I hit the wall

當我困於瓶頸
Back in December

耽溺於過往

I took my hardest fall

當我跌落谷底
But we fell together

你隨我一同沉淪
And we spend the weekend

消磨假期
Pacing the hotel room

漫遊旅館
At the Weston in Dublin

在愛爾蘭的威士頓
Never felt so close to you

我和你是如此貼近

And I laid my head on your shoulder

將你的頭靠在我肩
By the time we left we were ten years older

在十幾歲時我們分別
An emotional roller coaster, yeah

心情就像雲霄飛車般

We ride the highs and lows

起起落落
We ride the highs and lows

起起落落
You'll never be alone

永不讓你獨自一人
Even when your world explodes

就算世界毀滅
'Cause after all the smoke clears

當雲霧散盡
I will be right here

我就在這
I will be right here

就在這
When the smoke clears

當雲霧散盡
I will be right here

就在這
When the smoke clears

當雲霧散盡

You and I against the world

你和我共同對抗世界
That's what you told me

你是這麼告訴我的

We ride the highs and lows

我們一起經歷高端和谷底
We ride the highs and lows

我們一同品嘗成功與失敗
You'll never be alone

不讓你孤單一人
Even when your world explodes

就算你的世界開始崩解
'Cause after all the smoke clears

當煙霧散盡
I will be right here

我會在這
I will be right here

我就在這
When the smoke clears

當煙霧散盡

才聽到6秒的時候就愛上這首了XDDD

翻著翻著我也好想跟男朋友環遊世界啊

可惜我沒有男朋友啊(???)

身為一隻單身漢每次聽這種戀愛的歌心都很酸QAQ

連暗戀對象都沒有的人心好累啊啊啊啊

最近聽太多The Vamps的歌

後遺症就是希望身邊有萌萌的捲髮系男子

(最好再加一個暗戀我)✧*。٩(ˊᗜˋ*)و✧*。

大推The Vamps的新專輯現場唱跟錄音室版本都超讚

_

回到Andy身上

Andy的寶貝女兒Louie可愛到爆炸啊啊啊啊啊

「andy grammer daughter」的圖片搜尋結果

Andy的IG上滿滿都是跟老婆(Aijia)女兒(Louie)放閃的照片AqqqA

Andy在此贈送傳送點

Aigia在此贈送傳送點

\\

感謝大家的觀看,如有不周請讓我知道~謝謝!

Thank you for watching, If there have any problem please let me know!

arrow
arrow

    Melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()