I told you something safe
像你訴說那些深藏心中的柔軟


Something I've never said before
那些我從未道出口的話語


And I, I, I can't keep my hands off you
我,我,我無法與你分離


While you lie in the wake
當你膩在早晨的慵懶之中


Covered all in the night before
棉被覆蓋了所有昨晚的痕跡


I'm high, high, high, no one's got me quite like you
心頭小鹿亂撞,沒有人能像你這般了解我

I want you all to myself
想把你歸為我所有 


Don't leave none for nobody else
不留半點給任何人


I am an animal with you
和你一起時只剩下野獸最原始的慾望 


No angels could beckon me back
沒有什麼天使能召喚我回頭


And it's hotter than hell where I'm at
身處更勝地獄的炙熱中


I am an animal with you
和你一起時只剩下野獸最原始的慾望 


An ode to the boy I love
一首寫給愛人的詞賦


Boy, I'll die to care for you
男孩,我寧死也要愛你


You're mine, mine, mine, tell me to who do I owe that to?
你是我的,我的,我的,告訴我為了愛你我還欠誰多少


And as the days fly by
當日子逐漸過去


We'll be more than getting through, yeah
我們會比過往更好


And in time, time, time, we'll build a home for two
而這時,這時,這時,我們會築建屬於我們的小窩


I want you all to myself
想把你歸為我所有


Don't leave none for nobody else
不留半點給任何人


I am an animal with you
和你一起時只剩下野獸最原始的慾望


No angels could beckon me back
沒有什麼天使能召喚我回頭


And it's hotter than hell where I'm at
身處更勝地獄的炙熱中


I am an animal with you
和你一起時只剩下野獸最原始的慾望


All is right in the meadow
碧草如茵


But I'm lying next to my fellow
躺在我的男人身旁


Baby, that's you
寶貝,那就是你

Baby, that's you
寶貝,那就是你

Baby, that's you
寶貝,那就是你


One way trip like an arrow
單向旅行就像箭頭


All laid out like a tarot
展開後就像塔羅牌

Baby, that's you
寶貝,一切都指向你


Baby, that's you, you, you
寶貝,就是你,你,你


I want you all to myself
想把你歸為我所有


Don't leave none for nobody else
不留半點給任何人


I am an animal with you
和你一起時只剩下野獸最原始的慾望


No angels could beckon me back
沒有什麼天使能召喚我回頭


And it's hotter than hell where I'm at
身處更勝地獄的炙熱中


I am an animal with you
和你一起時只剩下野獸最原始的慾望


I am an animal with you
和你一起時只剩下野獸最原始的慾望

 

心情好複雜啊嗷嗷嗷

心像巧克力一樣融化了

現在的心情就像暗戀對象剛送你一杯草莓奶昔

然後你就坐在路邊傻傻的邊喝邊笑的感覺XDDD

//

關於小天使的介紹文 ------> 這裡

//

感謝大家的觀看,如有不周請讓我知道~謝謝!

Thank you for watching, If there have any problem please let me know! 

 

 

 

arrow
arrow

    Melody 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()