年少經歷叛逆憂傷,由躁至柔情。

人生的道路上,

我們到底都在追求什麼

 

Mmm, baby, I don't understand this

寶貝阿,我不懂這些愛恨糾葛

You're changing, I can't stand it

但是我知道你正在改變,變得陌生

My heart can't take this damage

我的心無法承受如此的劇變

And the way I feel, can't stand it

無法承受此刻的心緒,無法忍受

Mmm, baby, I don't understand this

寶貝阿,我不懂這些愛恨糾葛

You're changing, I can't stand it

但是我知道你正在改變,變得陌生

My heart can't take this damage

我的心無法承受如此的劇變

And the way I feel, can't stand it

無法承受此刻的心緒,無法忍受

Mmm, baby, I don't understand this

寶貝阿,我不懂這些情愛糾葛

Girl, you're making it hard for me

女孩阿,你讓人生變得更加困難

Girl, you're making it hard for me

女孩阿,你讓人生變得更加艱難

Girl, you're making it hard for me, uh

女孩阿,你讓我的人生成為難題

Girl, you're making it hard for me

女孩阿,你讓人生變得更加困難

Girl, you're making it hard for me

女孩阿,你讓人生變得更加艱難

Girl, you're making it hard for me

女孩阿,你讓我的人生成為難題

Mmm, baby, I don't understand this

寶貝阿,我不懂這些愛恨糾葛

You're changing, I can't stand it

但是我知道你正在改變,變得陌生

My heart can't take this damage

我的心無法承受如此的劇變

And the way I feel, can't stand it

無法承受此刻的心緒,無法忍受

Mmm, baby, I don't understand this

寶貝阿,我不懂這些愛恨糾葛

You're changing, I can't stand it

但是我知道你正在改變,變得陌生

My heart can't take this damage

我的心無法承受如此的劇變

And the way I feel, can't stand it

無法承受此刻的心緒,無法忍受

Mmm, baby, I don't understand this

寶貝阿,我不懂這些情愛糾葛

You're changing, I can't stand it

但是我知道你正在改變,變得陌生

My heart can't take this damage

我的心無法承受如此的劇變

And the way I feel, can't stand it

無法承受此刻的心緒,無法忍受

Mmm, baby, I don't understand this

寶貝阿,我不懂這些情愛糾葛

 

猶豫很久的一首歌

最終還是決定鐘於自己的想法一股作氣翻了!

第一次聽這首歌的時候被旋律悶到不行

後來腦中卻又時不時響起他的旋律

翻開X的人生歷程後又覺得心疼的不行

年幼時不同常人的家庭環境

或許也間接影響了他表達愛的方式吧

-

最後這首歌送給一位我的後輩

一位很欣賞XXXTENTACION作品的人

-

希望大家喜歡!

感謝大家的觀看,如有不周請讓我知道~謝謝

Thank you for watching, If there have any problem please let me know ! 

​​​​​​

arrow
arrow

    Melody 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()